Jumaat

Ampuni dosaku Ya ALLAH

Ya Allah Engkau Tuhanku, tidak ada tuhan selain Engkau , Engkaulah yang
menjadikan aku , dan aku adalah hamba-Mu, aku akan selalu menepati janji-Mu
sekemampuan-Ku, aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan yang aku perbuat. Aku
kembali kepada-Mu dengan nikmat yang telah Engkau berikan. Aku kembali kepada-
Mu dengan dosa, maka mapunilah aku, sesungguhnya tidak ada yang bisa
mengampuni dosa kecuali Engkau....lindungi aku ya Allah...aku takut...aku kesal...Ya Allah...kali ini ku betul-betul malu kepada Engkau Ya Allah.....sangat2 malu... aku telah terjatuh dan tunduk kepada nafsu ku sendiri sehinggakan diri ini menjauhkan diri dari Engkau... Ya ALLAH,ampuni dosaku........


Ya Allah,
sesungguhnya hamba telah zalim kepada diri hamba dngan kezaliman yang banyak dan hanya Engkau yang mengampuni segala dosa. Maka ampunkanlah dosa hamba dengan keampunan di sisi Engkau dan berikanlah rahmat kepada hamba, 
sesungguhnya Engkau Maha Pengampun dan Maha Pengasih


WALAU sesibuk mana sekalipun kita di dunia, janganlah lupa untuk turut menyibukkan diri untuk mencari bekalan di akhirat sana...sesungguhnya..dialah maha penerima taubat dan maha penyayang...



# mohon lah keampunan pada Allah..kita hanya hamba yang kerdil, dan xmampu bergerak kecuali dengan kehendakNya, xmampu berfikir kecuali dengan kebenaran.... rendah kanlah dirimu dan selalu bermuhasabah andai diri kita terdapat kesalahan atau dosa yang dilakukan secara sedar atau tidak..solatlah sunat taubat 2 rakaat..moga-moga kita senantiasa dalam redhaNya..




 Allahurabbi...Allahurabbuna...

Allah... Allah...Allah....

~hidup dan matiku kerana Allah~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan